Приголомшливий ролик про сучасний розвиток українського інтернету – рекомендуємо подивитись!


  Приголомшливий ролик про сучасні тенденції українського інтернету від PlusOne DA. Дивитися обов‘язково!

  За даними Аналізу інтернет-аудиторії
України в березні 2012 доступ до інтернету мало 48% мешканців України
віком 15 років і старше. Користуються інтернетом:

    42% (16,9 млн) раз на місяць і частіше
    39% (17,7 млн) раз на тиждень і частіше
    31% (12,4 млн) щодня, або майже щодня.
Україна входить до першої десятки країн Європи за кількістю інтернет-користувачів — доступ до всесвітньої павутини мають до 15 млн. українців.

  Тоді як в Україні нараховують близько 15 млн. користувачів інтернету і це складає біля третини (33%) жителів України, то, за даними internetworldstats.com, наприклад, в США користуються всемережжям 69,6% населення країни, в Німеччині 61,3%, у Великобританії 50,3 %, Франції 50,3%, Польщі (29,9%) та в Росії (16,5%). Назагал 50,9% жителів ЄС користуються всесвітньою павутиною.

  На сьогоднішній день вплив Інтернету можна побачити у кожній сфері суспільного життя. Не оминув Інтернет і торгівлю, ставши потужним каналом для реалізації найрізноманітніших товарів та послуг.

  Невдовзі після появи Інтернету в Україні в 90-х роках минулого століття почали з‘являтися перші спроби ведення бізнесу в мережі. І хоча майже не було умов для позитивного розвитку Інтернет-ринку в Україні через низький рівень життя населення і зовсім незначний відсоток проникнення Інтернету в маси, перші Інтернет-магазини все ж таки змогли сформувати свій ринок, який почав динамічно розвиватися.

  Користуючись послугами Інтернет-магазинів, перші покупці отримали можливість придбати комп‘ютери та комплектуючі до них. Через кілька років в асортимент торгівлі Інтернет-магазинів увійшли аудіо- та відеотехніка, мобільні телефони, різна побутова техніка, товари повсякденного вжитку і навіть продукти харчування.

  По мірі розповсюдження Інтернету популярність Інтернет-магазинів починає стрімко зростати, і серед бізнесменів, котрі успішно працювали в сфері торгівлі, все частіше починає виникати запитання – а як відкрити Інтернет-магазин?

  І хоча можна було спостерігати зростання споживчого попиту до Інтернет-покупок, який був викликаний збільшенням кількості користувачів, все ж Інтернет-торгівля до сих пір носить клеймо ненадійності. Така картина була викликана появою на Інтернет-ринку в кінці 90-х років дрібних фірм, які своїми, часто недобросовісними методами ведення бізнесу, змогли зіпсувати імідж Інтернет-торгівлі.

  В даний час довіра населення до покупок в Інтернеті починає повертатися. В експертів існує думка, що чим більше буде успішних проектів Інтернет-магазинів, тим швидше закінчиться процес повернення втраченої довіри до торгівлі в мережі Інтернету.

  Тепер можна з упевненістю сказати, що перспективи для розвитку ринку Інтернет-магазинів, не дивлячись на кризу, досить сприятливі. Через кризу пересічний покупець починає шукати більш вигідні пропозиції в ціновому еквіваленті, а Інтернет-магазини цілком можуть стати конкурентами стандартним магазинам роздрібної торгівлі, пропонуючи аналогічний товар за нижчими цінами. Окрім цього, багато покупців надають перевагу Інтернет-магазинам завдяки можливості робити покупки у зручний їм час та в затишній домашній обстановці.

Залишити коментар

Коментування закрито.