Ми всі хочемо до Європи, а працюємо як при совку. Свіжий приклад “ввічливості” оператора-касира Укрпошти.

ukrpost-Sambir4-mini   Кожен з нас, особливо ті хто неодноразово побував на Заході, в заможних краях, хотів напевно би там проживати. Або краще принаймі тут так жити як вони там. І це бажання-мрія не є чимось поганим, адже як говорить народне прислів’я: “риба шукає де глибше, а людина де краще”. Гірше, коли кращі з нас, не витримавши лихої долі, виїжджають на зовсім в “теплі”, багаті краї. І вже там, прикладають свій розум, зусилля, старання в розбудову чужого краю. І, якщо поцікавитись у тих хто виїхав, то багато хто досяг на чужині успіху, – знайшов себе у новому світі, поміняв професію, відкрив бізнес…
    Але ж ми хочемо тут успішну Україну, віримо в наше краще майбуття – хотіли б свої старання прикласти тут, на своїй батьківській землі. І тішимось коли Україна помало стає на ноги: укріпляється військо, зупинився спад і почався ріст економіки, хоч з спротивом колишніх, але просуваються реформи у різних галузях.
Кожен з нас хоче бачити ці реформи вже і тут, поряд, в місті де живемо, в державних інституціях і установах. Але, на превеликий жаль, часто натомість ми відчуваємо затхлий совковий сморід. Сморід хамства, зневаги і безкультур’я. Інколи тебе можуть так принизити чинуші чи працівники державних установ, як “баба базарна” собі не дозволить (нехай вибачають працівники ринку, але це давній український літературний зворот).


  От на днях, зустрів колегу, який йшов сам не свій, злий на цілий світ, після відвідин самбірського відділення Укрпошти. Там

ukrpost-sambir1в них виявляється, коли тобі прийшло поштове відправлення, ти повинен спочатку відстояти чергу щоб тобі видали якусь квитанцію на заповнення, коли ти її заповнив ще раз відстояти чергу щоб вже отримати свою бандероль. Так от він, успішно і чемно відстояв ці дві черги, і вже щасливий що нарешті отримає свою бандероль…, але зарано він тішився. Касир-оператор самбірського відділення, видно порахувала що то замалий час очікування, і перед самим носом клієнта, позачергово обслуговує іншого. Коли ж він не витерпів і зробив зауваження – просьбу “Видайте мені нарешті мою бандероль” – отримав сповна словесного поносу… ще й захиснички знайшлись.. Прозвучала навіть фраза “Не подобається на Укрпошті – не відправляйте більше тут”. А потім ще під носом собі злобно вилаялась…
   А цей мій знайомий, власне не раз і мене переконував “Укрпошта державне підприємство, і піднімається з руїн як і наша ціла Україна. Потрібно допомагати, пересилати відправлення саме Укрпоштою, навіть попри цей їхній несервіс, хамство і совок…” І як -то кажуть в народі, – добро завжди має бути наказаним, так і сталось в цьому конкретному випадку…
   Хоча, самбірське відділення Укрпошти відчутно змінилось, зроблено ремонт, упорядковано і осучаснено вікна прийому-видачі кореспонденції, встановлено нові меблі… Видно що керівник самбірського відділення на своєму місці, і старається змінити на краще, відродити місцеву Укрпошту, як частинку, дійсно Головної пошти країни, згідно нового слогану підприємства.
   Власне по ребрендингу Укрпошти загалом можна розповідати багато доброго і цікавого. Багато нових і потрібних послуг з’явилось, активне просування їхнього сайту з послугами, високопрофесійна команда SM-менеджерів у соціальних мережах. Їхніми постами у Фейсбуці захоплюються і цитують по всій українській мережі інтернету. Поштовий чат-бот, створений програмістами Укрпошти, – це взагалі щось новітнє, як на державне підприємство, бо не завжди добре фінансовані приватні структури, таке мають. Уявіть, ви пишете роботу і він вам відповідає. Може віднайти вашу бандероль і відписати вам коли вона дійде до вас.
   Але ці всі новинки, старання нового менеджменту Укрпошти, може  перекреслити звичайний оператор-касир у місцевому поштовому відділенні. Після такого обслуговування людина або перестає користуватись послугами Укрпошти, (благо в Україні зараз є багато альтернативних шляхів доставки), або готова розмовляти з оператором його мовою, щоб йому зрозуміліше було…  😉

  І всі ті ваші новітні поштові чат-боти, нові послуги, інші новації стануть нікому не потрібними… На жаль…

   Цією статтею ми піднімаємо тему, яка дуже актуальна в теперішньому часі побудови європейської України. Тому закликаємо самбірчан теж ділитись своїми наболілими і неприємними історіями спілкуваннями з чиновниками чи службовцями, які зарплату отримують з державної кишені, і отже повинні служити для нас, або хоча б, принаймі, не хамити…

, ,

1 коммент.

  1.  
    Оксана

    Нашим людям завжди щось недовподоби!!!!Кожному невгодиш!!!

Залишити коментар

Коментування закрито.