Культивування невігластва – світовий тренд. 5 методів якими всіх нас ведуть до загального отупіння населення.

nodreamsЗдавалося б, від рівня інтелекту співгромадян залежить багато чого – економічний розвиток країни, науково-технічний, промисловий і культурний прогрес. Ціле майбутнє планети крутять шестерні інтелектуально розвинених людей. Але все не так просто і зараз ми з’ясуємо чому.

Людська дурість – запорука міцної економіки.
Люди не люблять інтелектуальної праці, вона вимагає надто багато енергії, викликає занадто дискомфортні відчуття. Значно легше закрити розумну книжку та піти розважатися в найближчий паб, а може замовити піцу та посидіти в смішному чаті. Недалекою людиною легко керувати: така не буде висловлювати своє невдоволення, якщо щось її не влаштовує. Таку легше обвести навколо пальця помилковими обіцянками, напхати «авторитетною» думкою липових експертів.

А ось освічена людина – найгірший покупець і пряма загроза економіці. Свідомому громадянину не потрібні круті тачки або дорогі смартфони тільки тому що вони ВІДОМИХ БРЕНДІВ рекламу яких постійно крутять телеканали, для підтримання відчуття власної важливості, його мислення надто самодостатнє, щоб прагнути потрапити в якісь тренди і виділитись якоюсь річчю – телефоном чи авто. Він вибираючи техніку чи авто – вибирає лише по технічних характеристиках. Такий займатиметься саморозвитком замість відвідин нічного клубу, купить овочі й фрукти замість незліченної кількості чипсів і кока-коли, буде вкладати у своє здоров’я, а не на прокачування дупи, цицьок та вій. Виходить, що чим вище за рівнем людина, тим менше вона залежить від моди, реклами, суспільних стереотипів і споживчого мислення, вона більше не дає економіці вигоди, на такій важче заробити. Який підсумок? Щоб отримати покірне стадо, треба відучити людей від звички думати та творити. І найлегше це зробити таким чином.

5 кроків до отупіння населення

1. Насадження стереотипів і шаблонного мислення
Ні за яких обставин не можна дозволити людині думати своєю головою, це шкідливо! Краще постійно прокручувати в мас-медіа «авторитетні» і «ті, які не піддаються критиці» думки політиків, телеведучих, видатних артистів і музикантів, різних липових експертів з якими проста людина повинна себе ототожнювати. Вона – ніхто, її думка нікому не цікава. За неї вже все вирішили ніби-то премудрі професори та дипломовані вчені.

 
2. Створення великої індустрії розваг
Щоб у народу не було часу для саморозвитку, треба створити йому величезний спектр розваг під час відпочинку: клуби, кіно, кафе, торгово-розважальні комплекси, інтернет-майданчики та, звичайно, алкоголь. У людини не має залишатися часу на себе – вони мусять зробити її максимально зайнятою! Сотні розважальних телешоу, серіалів, комп’ютерних ігор допоможуть розслабитися після напруженого робочого дня. З усіх екранів будуть литися епатаж, еротика, тупий гумор і неадекватність. Це дозволить дезорієнтувати увагу людини, притупи її почуття самозбереження, зробить маріонеткою в руках великих корпорацій.

3. Жалюгідний гумор, гра на сексуальних інстинктах
Як зняти денне напруження? Завалити робочий стіл смішними картинками, мемами, відео з котиками та порнографією. Нехай наш «клієнт» отримує гарні емоції, підсаджується на матюкальний гумор і вульгарні комедії, розуміння яких не вимагає багато розумових зусиль. І непомітно так деградує, обростаючи ледачим жирком.

4. Підживлення почуття значущості, унікальності кожного
Немає кращого споживача, аніж людина, яка прагне самоствердитися, виділити свою несхожість на тлі більшості. Такими людьми керує прагнення підживити своє відчуття власної важливості – стати власником  статусного авто,  найексклюзивнішого одягу, наймоднішого гаджета та іншого барахла. Створюють ілюзію що Вона таким чином стає унікальна й важлива, вона бере від життя найкраще та запудрює очі суспільству. Покупки допомагають скинути стрес, втілюють собою сенс її існування та життєві досягнення. Принаймні, думати про це приємно.

5. Пропаганда чорно-білого мислення, або так званих простих рішень
Культивується думка що світ ділиться лише на біле і чорне, гарне та погане, правда й брехню – іншого не дано, жодних півтонів і відтінків. Така категоричність породжує нетерпимість до інакомислення, небажання розширювати рамки свого мислення, вузькість сприйняття, відсутність варіативності у важливих питаннях. Більше нема потреби оцінювати подію з різних сторін, все заздалегідь вирішено кимось згори!

До чого призводить культивування невігластва?

За допомогою мас-медіа заохочується розвиток таких якостей серед співгромадян, які допомагають виростити ідеальних споживачів. Людей провокують керуватися тваринними бажаннями, маніпулюють їх інстинктами, грають на емоціях. Заохочується егоцентризм, прагнення відповідати нав’язаним ідеалам краси і привабливості, впроваджується підсвідома агресивність, жадібність, самозакоханість і впевненість у власній винятковості.

Ідеальний споживач повинен керуватися особистим егоїзмом, рівнятися на стереотипи і світові тренди замість того, щоб слухати себе і спиратися на свої реальні потреби. Купуй більше, думай менше, відповідай нашим очікуванням про тебе! Ідеальна маса йде на повідці в красивих картинок, бере за базу нав’язане «хочу», а не повинен, перестає піклуватися про природу і благо ближнього. Вона занадто засліплена своїм «я», їй ніколи думати про майбутнє.

Залишити коментар

Коментування закрито.